scsi problem ?
Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 12:51

hejsa NG... det da godt ¨man har en bærbar..
Jeg har lige monteret mit nye mobo (P4S333) samt et nyt scsi kort adaptec
19160 og jeg har en bootable win xp cd.. det køre også fint nok lige til den
vil starte windows op ? den har loadet alle drivere og sånt.. men mangler
den virkelig drivrene til mit scsi kort også ??

Hjææælp jeg vil så gerne have min 2ghz op og kører !

Testpersonen

Fra : Leony

Dato : 13-04-02 13:32

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil starte windows op ? den har loadet alle drivere og sånt.. men mangler
> den virkelig drivrene til mit scsi kort også ??

Du kan, hvis jeg har fundet det rigtige kort, downloade dem her:
http://www.adaptec.com/worldwide/support/suppdetail.html?prodkey=ASC-19160

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 13:48

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Du kan, hvis jeg har fundet det rigtige kort, downloade dem her:
> http://www.adaptec.com/worldwide/support/suppdetail.html?prodkey=ASC-19160

oki dem havde jeg så allerede hentet.. det virkede ikke,, men nu tog jeg
lige min UW hd af LVD kablet og nu vil win xp godt instaleres ??? jeg fatter
minus....

testpersonen

Fra : [5250] Jens

Dato : 13-04-02 14:05

testpersonen wrote:
> [...]
> lige min UW hd af LVD kablet og nu vil win xp godt instaleres ??? jeg fatter

Kunne den hd mon være sat til samme SCSI ID som controlleren?

Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 14:23

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> wrote in message
> Kunne den hd mon være sat til samme SCSI ID som controlleren?

Nope.. det med id har jeg styr på.. lige nu kan jeg kun være lidt
irriteretover at jeg glemte at fjerne termineringen :)
men det værste er nu at jeg tror den ene af mine HD'r er stået af :( og jeg
var lige ved at instalere xp på den..den sagde nogle virkelige kedelige
klonk lyde :( det fandeme ikke sjovt det her længere....

Testpersonen

Fra : [5250] Jens

Dato : 13-04-02 15:02

testpersonen wrote:
> men det værste er nu at jeg tror den ene af mine HD'r er stået af :( og jeg
> var lige ved at instalere xp på den..den sagde nogle virkelige kedelige
> klonk lyde :( det fandeme ikke sjovt det her længere....

IBM igen?

Fra : testpersonen

Dato : 13-04-02 15:26

> IBM igen?

Jups sjovt nok.. den har ellers kørt upåklageligt i 3-4 år nu.... tror dog
det skyldes den blev for varm.. jeg havde 3 hd'r sidende samen med den i
midten.. den var varm ja :)

Testpersonen..