Compaq Pressario 7971 netkort
Fra : Henrik Jakobsen / Ha~

Dato : 12-04-02 23:36

Nogen der kan hjælpe mig med info om hvad det er for et netkort der sidder i
en compaq pressario 7971 ?

Har netop installeret XP på den, men det eneste HW der ikke er plug'n'play
er ethernet controller'en

Happy

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-04-02 09:19

> Nogen der kan hjælpe mig med info om hvad det er for et netkort der sidder
> en compaq pressario 7971 ?

Er du sikker på at det sidder i org. I flg. compaq.dk/com der er ikke
netkort i.

Ellers tag låget af og se.

Brian

Fra : Darkh

Dato : 13-04-02 09:49

> Er du sikker på at det sidder i org. Iflg. compaq.dk/com der er ikke
> netkort i.

Jo der er netkort i fra Compaq.
http://compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/7971.asp

mvh
Jesper

Fra : Henrik Jakobsen / Ha~

Dato : 13-04-02 11:47

og hvis så der bare lige stod hvilket kort det var... :0(

Fra : Darkh

Dato : 15-04-02 08:41

> og hvis så der bare lige stod hvilket kort det var... :0(

Problemet er at det ikke er sikkert at kortet er ens i alle maskiner.

Compaqs Presario er ikke andet end en klon med et navn. De laves efter
sammme princip som den lokale garagesælger, "hvor kan delene købes billigst
idag".

Mærket af harddisk, DVD-drev, brænderdrev og floppy er heller ikke ens i
maskinerne.

mvh
Jesper

Fra : Henrik Jakobsen / Ha~

Dato : 13-04-02 11:46

øv... havde ellers håbet på at jeg kunne slippe for at skille dyret ad :0)

Men det prøver jeg

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 13-04-02 22:04

"Henrik Jakobsen / HappyHenrik.dk" <dj@happyhenrik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en compaq pressario 7971 ?
>
> Har netop installeret XP på den, men det eneste HW der ikke er plug'n'play

Iflg. min enhedshåndtering er det et:

Accton EN1207D Series PCI Fast Ethernet Adapter

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)