Ekstra hd-controller.
Fra : Windom Earle

Dato : 12-04-02 23:11

Hvis jeg køber et promise ide-controller pci-kort, kan jeg så bruge det som
ekstra hd-controller og altså sætte ekstra harddiske i min computer, udover
dem jeg har i forvejen tilsluttet motherboard? Der er skal ikke køres noget
raid, bare sættes ekstra hd i computeren.

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 12-04-02 23:38

Ja, det kan du godt.
Har du 4 diske på onboard og 4 på en PCI controller bliver der ikke problemer
andet en at jeg vil anbefale dig lidt ekstra køling

//Beach

Windom Earle skriver:

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-04-02 07:52

Ja det vil virke fint.! Du kan sætte alle de controllere i som du vil og har
plads til.

Mvh Michael

Fra : Windom Earle

Dato : 13-04-02 15:53

Tak for hjælpen

Fra : Mr. Nobody

Dato : 13-04-02 23:55

hvad koster en sådan controller??? Hvis jeg bare har brug for en ekstra HD
tilsluttet??

Fra : Windom Earle

Dato : 14-04-02 00:37

> hvad koster en sådan controller??? Hvis jeg bare har brug for en ekstra HD
> tilsluttet??
www.edbpriser.dk hardware - i/o-kort. promise har ide-controllere. variere
fra ca. 300 til 500kr.

Fra : Mr. Nobody

Dato : 14-04-02 00:41

nååh ja...edbpriser...tåbeligt jeg ikke lige kiggede der før jeg skrev
indlægget