Polaris til Linux??
Fra : Esben Laursen

Dato : 12-04-02 21:36

Er der nogen der ved om der er lavet en fileserver til linux ala Polaris til
Mirc..

Den skal helst være komando baseret, men hvis nogen kender til en grafisk så
må man vel nøjes med sådan en.....

Esben

Fra : Bo Simonsen

Dato : 14-04-02 11:16

On Fri, 12 Apr 2002 22:35:58 +0200, Esben Laursen wrote:

> Er der nogen der ved om der er lavet en fileserver til linux ala Polaris
> til Mirc..

BitchX (http://www.bitchx.org) kan køre f-serv.

/Bo

Fra : Esben Laursen

Dato : 14-04-02 15:44

> BitchX (http://www.bitchx.org) kan køre f-serv.

jeg kan ikke få den installeret med tcl support... jeg installere fra
sourcen med ./configure --with-tcl

Esben

Fra : DUdsen

Dato : 15-04-02 14:26

Esben Laursen wrote:

> jeg kan ikke få den installeret med tcl support... jeg installere fra
> sourcen med ./configure --with-tcl

Hvad giver den af fejlmedelelser

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Allier dig med den der søger sandheden men frygt den der kender den.

Fra : Esben Laursen

Dato : 15-04-02 17:29

> Hvad giver den af fejlmedelelser

den kan ikke finde tcl sourcen.. Men den skulle vel gerne følge med
programmet..

Esben

Fra : DUdsen

Dato : 15-04-02 18:53

Esben Laursen wrote:

> den kan ikke finde tcl sourcen.. Men den skulle vel gerne følge med
> programmet..

Det sagde den ikke den burde gerne snakke engelsk det er ikke libtcl.so
eller tcl.h den mangler sidstnævnte er formentelig at finde i /usr/include/
eller noget i den stil hvis du har tcl instaleret, har du ikke instaleret
tcl så skal du lige gøre det først.

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Køer er gudommlige www.koen.dk

Fra : Esben Laursen

Dato : 15-04-02 20:17

> [...]
/usr/include/
> eller noget i den stil hvis du har tcl instaleret, har du ikke instaleret

Lyder som en plan, men hvor #%¤!"! finder man den?

Esben