internet - kort og hurtigt
Fra : Christian Hvid

Dato : 12-04-02 17:39

Jeg er for nyligt flyttet til Frederiksberg (Bentzonsvej ved
svømmehallen). Her har jeg hverken fået oprettet telefon eller
internetforbindelse. I min opgang er planlagt fælles internet, telefon
og tv til sommer - imidlertid vil jeg gerne have en
internetforbindelse op at stå allerede nu, gerne bredbånd af en art.

Hvilke løsninger kan bedst betale sig over en så kort periode (omkring
3 måneder)? Er et telefonabonnement nødvendigt? (Jeg har pt. et
sovende abonnement hos tele dk).

-- Christian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-02 18:28

12 Apr 2002 09:39:13 -0700, skrev chvid@acm.org (Christian
Hvid):

>gerne bredbånd af en art.
>
>Hvilke løsninger kan bedst betale sig over en så kort periode (omkring
>3 måneder)?

Uanset, hvilken udbyder du vælger binder du dig for seks måneder

>Er et telefonabonnement nødvendigt?

Ikke hos Cybercity og Tiscali.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ph

Dato : 13-04-02 13:55

"Christian Hvid" <chvid@acm.org> wrote in message
> [...]
>
> Hvilke løsninger kan bedst betale sig over en så kort periode (omkring
> 3 måneder)? Er et telefonabonnement nødvendigt? (Jeg har pt. et

Genåbn dit telefonabonnement som ISDN (konvertering) så har du da 64 eller
128 kbit/s i de 3 måneder. Hertil kunne man anvende TDC NetTid 80 som nærmer
sig noget der kan minde om flatrate. (Du får 80 timer om måneden for kr.
299,-

(Det bedste herved at der IKKE er bindingsperiode men 10 dages
opdagelsesvarsel...)