Den billigste webudbyder til direkt link (~
Fra : Michael Petersen

Dato : 12-04-02 16:22

Hvor finder jeg den billigste web-udbyder til oprettelsen af
domæner, som skal linke til min side. Der er ikke tale om et
decideret web-hotel, domænet skal bare linke til
www.hifi-import.dk
Jeg skal bruge ca. 58 link overførelser + et par .dk, .net
og .info web-hoteller.

Det skal være billigere end azero.dk Domain Link incl.
oprettelse af domæne.

Der er tale om næste 70 domæner der skal oprettes, Så hver
en krone der er sparer er tjent.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-02 17:07

Fri, 12 Apr 2002 17:21:58 +0200, skrev "Michael Petersen"
<michael@hifiimport.dk>:

>Hvor finder jeg den billigste web-udbyder til oprettelsen af
>domæner, som skal linke til min side.

news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel er gruppen til dine
spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-04-02 17:19

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel er gruppen til dine
> spørgsmål.

Der, har han sådanset stillet det samme spørgsmål, det er så en anden sag.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-02 18:24

Fri, 12 Apr 2002 18:18:40 +0200, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>:

>Der, har han sådanset stillet det samme spørgsmål, det er så en anden sag.

Det er jo ikke til at vide, når han ikke X-poster, som man bør og
jeg følger ikke webhotelgruppen.

<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>
--
med venlig hilsen