iPAQ H3660
Fra : Lars Brink

Dato : 12-04-02 13:38

Hej,

Jeg har fået en sådan Compaq fyr og det er jo veldigt. I sin cradle sync'er
den hele tiden med mit outlook 2000; emails, aftaler, opgaver etc. etc.
Det er alt sammen helt fint. Dog ville jeg gerne kunne bruge den mere
effektivt på farten også.

Hvilke muligheder er der og hvad kræver det af udstyr og opsætning (hvis
nogen) for at jeg kan sync'e over internettet eller en mobiltelefon? Jeg har
en 'kasse' så jeg kan sætte et PCMCIA netkort til den (mangler dog en
driver) men den får ikke forbindelse til internettet med dette heller.

Mvh,

Lars Brink

Fra : Rubl

Dato : 12-04-02 14:08

Hey..

Hvis du gerne vil have den på nettet, så skal du ikke gøre noget
særligt..Lige så snart den sidder i sin Craddel, så kommer den automatisk på
nettet..

Det er self ikke så fedt, for så skal den sidde deri, og så kan man ikke gå
rundt med den..

Har ikke selv prøvet via mobil med at gå på nettet, men mon ikke det er
muligt..
Name: Rubl
E-Mail: Rubl@pc.dk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 12-04-02 16:02

On Fri, 12 Apr 2002 14:38:26 +0200, "Lars Brink"
<usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote:

>Hvilke muligheder er der ..........

prøv at spørge i dk.edb.system.lomme-pc