Actionscript - flere loaders??
Fra : Nikolaj Nørgaard

Dato : 12-04-02 13:00

Hej NG,

Jeg har et problem, som jeg ikke kan løse:

Jeg vil gerne have en loader på hver swf, som indlæses i level0 - level3.

Min loader i _root ser sådan ud:

if (this._framesloaded>=this._totalframes) {
gotoAndPlay("Scene 2", 1);
} else {
total_bytes = this.getBytesTotal();
loaded_bytes = this.getBytesLoaded();
remaining_bytes = total_bytes-loaded_bytes;
percent_done = int((loaded_bytes/total_bytes)*100);
loader.gotoAndStop(percent_done);
}

Loader er en instance af en movie, med 100 frames.

Den virker fint. Når jeg så sætter et lag mere på, hvor loaderen ser sådan
[...]

bar2.gotoAndStop(percent_done);
}

bar2 er en instance af en movie, med 100 frames.

Hvis der ikke er nogen loader i level0 virker denne fint, men når der er
loader på level0, går level0 i stå efter den er indlæst og level1 indlæses
slet ikke, ikke engang 1. frame af Scene 1.

Er der nogen som har en fiks måde at løse det på, således at der kan være
loadere på hvert level? Det behøver ikke være efter den model jeg er begyndt
på selv!

På forhånd tusinde tak

Mvh Nikolaj Nørgaard