Fiks fidus??
Fra : Henrik Andersen

Dato : 02-02-01 00:22

Hej, jeg kan huske et sted i min ydre hukommelse at jeg har set et / andet
sted at man kan købe en tingest hvor man smider sit SIM kort i, og vupti, så
kan man sidde om redigere, kopiere og oprette folk på sit SIM kmort, er der
nogen af jer der ved hvor man kan det??

Smid mig en mail på dk8008@hotmail.com og ha' en go' week end...

Henrik Andersen

Fra : Leif & Susanne

Dato : 02-02-01 09:08

Hej Henrik

LB Datatek har sådan en sim-kortlæser som du efterlyser.

kik evt. på www.lb-datatek.dk

eller ring på 7591.4434

Den koster 375 kr.

Vi har lige fået mobiltlf. på min arb. plads og alle M/K har fået alle
relevante tlf.numre indkodet straks.
Der medfølger en rigtig god vejledning på dansk.

--
Venlig hilsen
Leif

Henrik Andersen <dk8008REMOVE@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Kcme6.8214$zw.119339@twister.sunsite.dk...

Fra : N/A

Dato : 03-02-01 00:55

Fra : Leif & Susanne

Dato : 03-02-01 00:55

Søren Rohde skrev
> 1. Hvilken port bruger den på pc (com / usb?) ..... SV:
Serie(com1-com8)

> 2. Kan man have et fast "sæt" numre liggende i pc, og overføre de samme
> til flere fork. sim uden at skulle lave listen igen?.......SV: Ja og der
kan gemmes mange forskellige sim.kort.

> 3. Kan man slette ale numre på sim på en gang?...SV: Ja

Bestil evt. en brochure hos www.lb-datatek.dk e-mail adr =
lb-datatek@lb-datatek.dk

Jeg har lige købt én selv i dag, prisen er 398 kr, på omslaget er der en
henvisning til www.becker-partner.de

Venlig hilsen Leif