Sony skærme ??
Fra : Paf

Dato : 12-04-02 01:42

Jeg har en 19" SONY skærm, CPD-E400P som jeg er yderst tilfreds med.

Jeg skal nu bruge en mere, men har problemer med at få skaffet et nyt
eksemplar, uden at det koster en bondegård (jeg er en ganske normal lønnet
arbejder)
D.v.s.den koster ca.5.500, hvilket er 1.000 kr over hvad jeg gav for den
anden skærm for ca 3 mdr. siden.(det er noget med at den er ved at udgå af
produktion)

Mit spørgsmål lyder : Er der stor forskel på SONY CPD - E400P og SONY CPD -
E430P.

De fleste forhandlere jeg har talt med siger, at de er nøjagtige ens,
bortset fra udseendet.
Det er tilfældigvis også de forhandlere der ikke har et eksemplar.

På forhånd tak

Paf

Fra : Leony

Dato : 12-04-02 08:16

"Paf" <hua@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mit spørgsmål lyder : Er der stor forskel på SONY CPD - E400P og SONY
CPD -
> E430P.

Bruger de samme billedrør osv.
Hvis specs er de samme, burde der vel ikke være den store forskel (andet end
prisen).
Forhandlerne må jo, forhåbentlig, kende forskellen.

Det er mine bud.
Det kan være du kan få nogle flere (og bedre) i dk.edb.hardware.skaerm.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-04-02 08:42

"Paf" <hua@get2net.dk> skrev
> [...]
af
> produktion)
>
> Mit spørgsmål lyder : Er der stor forskel på SONY CPD - E400P og SONY

Nej, ikke andet end 430P er en tre år nyere model, med et par nye
features og nogle forbedringer på printet. Da sony lavede 400 serien var
FD Trinitron billedrøret spritnyt, og teknologien var endnu ikke fuldt
udviklet. Jeg købte selv en G400 (storebroderen til E400), men var en
smule utilfreds med skarpheden. Efter et år fik jeg den byttet til en
G400P, men var stadig ikke begejstret, hvorefter Sony kvit og frit
shippede mig en G420, som var afløseren - først dér var jeg tilfreds

Derfor: At frivilligt købe en E400P frem for en E430P ville svare til
frivilligt at betale nypris for en Toyota Corolla fra 1995, der har kørt
90.000 km.

mvh
Peter