nyt icon.
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 11-04-02 19:57

Jeg har netop hentet en ny version af mozilla. Jeg har desværre ikke
andet icon end "mozilla install". Hvordan bytter jeg det ud med det røde
"dragehoved"?

Hilsen Claus.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-04-02 21:49

Claus Christian Larsen wrote:

> Jeg har netop hentet en ny version af mozilla. Jeg har desværre ikke
> andet icon end "mozilla install". Hvordan bytter jeg det ud med det røde
> "dragehoved"?

Det afhænger af hvilken grafisk brugerflade du bruger, f.eks. KDE, Gnome,
WindowManager...

--
mvh Andreas Kleist Svendsen

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 11-04-02 21:08

Andreas Kleist Svendsen wrote:

> Claus Christian Larsen wrote:

> Det afhænger af hvilken grafisk brugerflade du bruger, f.eks. KDE, Gnome,
> WindowManager...

Jeg har netop instaleret kde 3.0beta.
Den ligger i filsystemet

men det er den ældre version der booter op ( kde 2.2).

Skal den tidligere kde slettes for at den nye kde starter op?

Hilsen Claus.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-04-02 16:11

Claus Christian Larsen wrote:

> Jeg har netop instaleret kde 3.0beta.
> Den ligger i filsystemet
>
> men det er den ældre version der booter op ( kde 2.2).

I KDE 2.2 skal du ind i "system - menu editor", hvis det er et ikon på
desktop'en eller på dit panel skal du blot højreklikke på det og vælge
preferences, og derefter klikke på ikonet. Tilsvarende klikker man sig i
menu editor frem til programmet, og klikker på dets ikon (det store der
kommer frem når man markerer programmet.)

> Skal den tidligere kde slettes for at den nye kde starter op?

Nej, men det er forskelligt fra distribution til distribution hvordan man
ændrer det.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 14-04-02 09:01

Andreas Kleist Svendsen wrote:

> I KDE 2.2 skal du ind i "system - menu editor",

Ja det var jo nemt

Hilsen Claus.