ALDI
Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 11-04-02 20:43

Hej NG

Jeg vil bare lige poste, at jeg stod i en lang kø i går onsdag hos aldi, jeg
ville bare have deres printer HP 916, plus deres tastatur med med mus, det
er bare det mest fantastiske køb jeg nogen sinde har købt til min puter.

Hej

Jørgen

Fra : Leony

Dato : 12-04-02 08:27

"Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> er bare det mest fantastiske køb jeg nogen sinde har købt til min puter.

Så var det jo ikke spildt at bruge en del tid i kø. Glæder mig at du kan
lide det.
(Tænker på om du skriver fordi du er glad eller for gnubbe salt i såret på
dem der ikke nåede at få
Husk at skrive tilbage om en måned, når hvedebrødsdagene er overstået.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-04-02 10:33

Thu, 11 Apr 2002 21:42:48 +0200, skrev "Jørgen Storgaard"
<storgaard@adslhome.dk> noget i retning af:

> [...]
>er bare det mest fantastiske køb jeg nogen sinde har købt til min puter.
Hvad er en 916'er ? Jeg kan kun finde 920'eren på www.hp-hjemme.dk
Men bortset fra det, så havde de (Korsgade, Slagelse) ca. 10 stk.
tilbage, da jeg var der i går eftermiddag. Åh jo, der var forresten
også 3-4 stk. 17"-skærme tilbage.
--
Thomas Jensen

- Ansigtet betyder intet, men jeg glemmer aldrig et par gode bryster. -