compaq RAM
Fra : Jimme Sørensen

Dato : 11-04-02 19:13

Hej NG.

Hvis der var nogen som skulle være interesseret i 2 * 512 MB ECC compaq RAM
har jeg noget til salg.
Det virker fint.
Nok mest til compaq-computere, da mange andre bundkort ikke er meget for at
køre med det. Til gengæld er der også compaq-computere som ikke vil bruge
andet.

Fra : [3320] Jacob

Dato : 11-04-02 21:24

"Jimme Sørensen" <jimme@ungdom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> køre med det. Til gengæld er der også compaq-computere som ikke vil bruge

For lige at følge trenden SKAL jeg jo begynde med at sige, at du burde have
postet dette i dk.marked.privat.edb (selvom jeg må indrømme, at jeg ikke har
set om du OGSÅ har gjort det...), men når det så er sagt vil jeg gerne høre,
hvor gammel den Compaq er de stammer fra, evt. model nummer, da jeg kender
en som muligvis er int. i at købe dem.

Mvh Jacob