Karlebo
Fra : bente vinding jensen

Dato : 11-04-02 19:00

Jeg har fundet en oldefar fra Grønholt Karlebo sogn igennem en fadderskabs
sag.

Hans Pedersen
født 24-6 1844
døbt 11-7 1844
konfirmeret 27-4 1862
hans forældre
Peder Hansen og Karen Pedersen af Karlebo overdrev Karlebo-sogn

Er der nogen der ved om der evt. er en hjemme side der indeholder dette
sogn.
Så jeg kan finde lidt her hjemme fra.
TAK
med venlig hilsen
Bente Vinding Jensen

Fra : NielsAageSpecht

Dato : 12-04-02 10:53

bente vinding jensen <rokken@hundeuld.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%akt8.141$425.2329@news.get2net.dk...
> [...]
> med venlig hilsen
> Bente Vinding Jensen
>

> Har du prøvet at søge på Google eller en af de andre søgemaskiner???. Så
vidt jeg kan se på Google, der der noget der hedder Karlebo Lokal Museum!!

Hilsen

Niels