God nyhedsgruppe eller?
Fra : Søren Friberg

Dato : 11-04-02 19:04

Jeg synes, at konceptet i denne nyhedsgruppe er god. Det er jo ingen
hemmelighed, at samtlige tilknyttet undervisningssektoren trods alt kan
deltage i noget mere stømlinjede diskustionsgrupper i Skolekom. Til
gengæld kan INGEN udenforstående deltage i disse debatter. Styrken i
dk.undervisning.folkeskole er altså først og fremmest, at forældre eller
andre særlig tilknyttede kan være med her.

Selvom jeg nægter, at deltage i platte personstridigheder (måske fordi
jeg bor et sted mellem København og jylland). Til min ulempe er jeg dog
født på Rigshospitalet, men kan egentlig ikke huske det!

Min pointe i dette indlæg er, at ideen med denne gruppe må være
kontakten mellem professionelle / ikke professionelle. Ellers er
Skolekom en hel del mere velegnet.

Jeg fastholder i hvertfald, at der er gode resurcer i gruppen. De må
kunne bruges bedre end de sidste ugers pladder.

Hej

Søren Friberg

(der ikke gider levere et konkret indlæg lige nu)

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 11-04-02 19:51

"Søren Friberg" skrev i en meddelelse ...
> Jeg synes, at konceptet i denne nyhedsgruppe er god.
[CUT]
> Min pointe i dette indlæg er, at ideen med denne gruppe må være
> kontakten mellem professionelle / ikke professionelle. Ellers er
> Skolekom en hel del mere velegnet.

Fuldstændig enig... Nyhedsgrupper er åbne for alle, så længe man holder sig
til fundatsen...

> Jeg fastholder i hvertfald, at der er gode resurcer i gruppen. De må
> kunne bruges bedre end de sidste ugers pladder.

Nemlig. Man bør kunne snakke seriøst ligesom i de andre nyhedsgrupper. Hvis
ikke jeg havde været erfaren i at bruge nyhedsgrupper, osv. ville jeg da
være skræmt langt væk af I-ved-nok-hvad.....

Ser frem til gode indlæg...

-- HEJ
..............danser ud i den lyse spring-nat...........

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-04-02 20:48

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Nemlig. Man bør kunne snakke seriøst ligesom i de andre nyhedsgrupper.
> Hvis ikke jeg havde været erfaren i at bruge nyhedsgrupper, osv. ville
> jeg da være skræmt langt væk af I-ved-nok-hvad.....

Ja, men ingen er vel uenige om målet. Bortset fra grupperne om motorcykler
og regneark ved jeg nu ikke om det er helt smertefrit

Hilsen SF

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-04-02 21:48

> [...]

> Hvis ikke jeg havde været erfaren i at bruge nyhedsgrupper, osv. ville
> jeg da være skræmt langt væk af I-ved-nok-hvad.....

Jeg har fulgt gruppen længe, og jeg synes der er meget velkvalificerede
personer til stede, som jeg ellers ikke kender.

Jeg beundrer indsatsen.

Uden at bære nag bør ingen da være skræmte.

Søren Friberg