Could not allocate space for object zzzz
Fra : OZ

Dato : 11-04-02 16:38

Hej NG

Jeg har et seriøst problem og jeg aner faktsik ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg har en website som tæller hvergang en ting er set og hvergang den er
nærlæst.
Men nu får jeg denne fejl:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
'Clicks' in database 'xxxxxx' because the 'PRIMARY' filegroup is full.

Hvad betyder det? At der ikke er plads til flere data i tabellen Clicks
eller at DB er fuld?

Håber der er nogen der har et svar da min side p.t. ikke virker helt som den
skal =(

ØV hvor er det bare træls....

Oz

Fra : OZ

Dato : 11-04-02 16:54

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev:

> [...]
> 'Clicks' in database 'xxxxxx' because the 'PRIMARY' filegroup is full.
> Hvad betyder det? At der ikke er plads til flere data i tabellen Clicks

Det var Db der var fuld, så min udbyder fik travlt med at få givet mig noget
mere plads.

oz

Fra : Flemming Froekjaer

Dato : 11-04-02 21:17

OZ wrote:

> Det var Db der var fuld, så min udbyder fik travlt med at få givet mig noget
> mere plads.

Du boer overvaage pladsen i din database. Performanche falder drastisk
paa en MS SQL server hvis den kommer op i naerheden af 80%-90% fuld.
Hvis du har mange inserts/updates vil jeg ikke lade den komme over 50%,
mens en database der naesten kun laeses fra godt kan komme hoejere op.

\Flemming

Fra : OZ

Dato : 11-04-02 21:35

"Flemming Froekjaer" <flemming@froekjaer.org> skrev:

> [...]
> Hvis du har mange inserts/updates vil jeg ikke lade den komme over 50%,
> mens en database der naesten kun laeses fra godt kan komme hoejere op.

Hej Flemming

Tak for dit performens tips =), jeg vil se om jeg kan overtale min udbyder
til at over holde dit forslag.

Mange hilsner

Oz