Hvor er fejlen?
Fra : Heine Laursen

Dato : 11-04-02 11:39

Der er oprettet forbindelse til databasen og valgt database.

Fejlmeddelsen er:
Parse error: parse error in c:\webroot\message board\forum.php on line 28

if (mysql_fetch_array($result))
{

   $result = mysql_query ("SELECT * FROM sub WHERE kat = '$id' ORDER BY
dato");
   if ($row = mysql_fetch_array($result));
   {
      echo "(1234)";
   }
   else { // linje 28
      session_register("ERROR");
      $ERROR = 5;
      header("Location: error.php");
   }

}

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 11-04-02 11:42

Heine Laursen wrote:

> [...]
>

> if (mysql_fetch_array($result))
> {
>
>    $result = mysql_query ("SELECT * FROM sub WHERE kat = '$id' ORDER BY

fjern semikolon efter ovenstående if sætning,
så virker det nok

Mvh
Martin MB

Fra : Heine Laursen

Dato : 11-04-02 11:51

Martin Møller Bæk <martin@aflamexx.dkk> wrote in

> fjern semikolon efter ovenstående if sætning,
> så virker det nok

Danm, du har ret. nu har jeg elles stiret på det script i 1 times tid.

Mvh Heine Laursen