ZoneAlarm & WinXP Pro
Fra : Mike

Dato : 11-04-02 11:13

Hej med Jer

Jeg kører WinXP Pro og bruger Zonealarm v 2.6 som firewall...
Det der undrer mig er at ZoneAlarm spørger mig om jeg vil lade et
program få adgang til internettet, men den skriver ikke hvad
programmet hedder, eller hvor det ligger på harddisken... Når så jeg
har givet det adgang, viser ZoneAlarm at der kører et program der
kalder sig for "Process 752", men det fremgår ikke i programlisten i
ZoneAlarm... Jeg formoder at det har noget at gøre med WinXP, men jeg
ved ikke hvad programmet gør, og hvorfor det skal have adgang til
internettet.

Er der nogen der kender til problemet, ville jeg blive glad
for et svar.

På forhånd tak

Mike

Fra : reggol

Dato : 11-04-02 14:22

Mike
<sefguhyvcfghbvhaskvngmbnfnxfncvb@fjhdsfhzsdkfdglhjdfhaewgehfkxmnvbnbmnsjqka
kxjnhfdgjfd.we> wrote:
> Hej med Jer
>
> Jeg kører WinXP Pro og bruger Zonealarm v 2.6 som firewall...

Upgrader til Zonealarm v 3.0

Fra : Mike

Dato : 11-04-02 16:52

On Thu, 11 Apr 2002 15:21:50 +0200 "reggol" <reggol@operamail.com> wrote:

> Upgrader til Zonealarm v 3.0

Har jeg prøvet, men stadigvæk vil jeg gerne vide hvad "Process 752" er?

Fra : Karsten

Dato : 11-04-02 20:48

Mike :

>Har jeg prøvet, men stadigvæk vil jeg gerne vide hvad "Process 752" er?

aner ikke hvad det er, men du kunne evt. prøve at installere
et program der kikker efter suspekte 'ting og sager' :)
denne her skulle være ret så god:
http://beam.to/spybotsd
mvh. Karsten

Fra : Mike

Dato : 11-04-02 22:38

Mange tak Karsten, det prøver jeg

Mike

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-04-02 04:36

Mike schrieb:

Fra din header:

Vær rar at droppe qouted-printable og skifte tegnsæt ud med ISO-8859-1.

>WinXP Pro

Højreklik på taskbaren i bunden af dit skærmbillede og vælg Task Manager
på listen, indstil Task Manageren til at vise PID (View | Select Columns |
find PID på listen). Find programmet der svarer til nummeret som Zone-
alarm skrev, slå det eventuelt ihjel hvis du ikke vil kendes ved det.
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools: