Chieftec: Montage af cd-romdrev
Fra : Hans Pedersen

Dato : 11-04-02 08:20

Jeg har lige modtaget et stort Chieftec fulltower, som jeg brugte en
masse tid i går på at montere.

Men jeg har et lille problem: Min brænder og cd-rom stikker ca. en cm.
ud fra front-plastic'en. De beslag der fulgte med og som skulle
monteres på drevene er skruet fast i de bagerste huller, men det er
ikke nok. Hvad har I andre gjort?

Bortset fra det er det et lækkert kabinet, hvor der virkeligt er tænkt
over detaljerne.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Bagle

Dato : 11-04-02 09:08

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud fra front-plastic'en. De beslag der fulgte med og som skulle
> monteres på drevene er skruet fast i de bagerste huller, men det er

Sæt dem fast i de forreste huller..
--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 08:58

Hans Pedersen wrote:
> [...]
> ikke nok. Hvad har I andre gjort?
>
> Bortset fra det er det et lækkert kabinet, hvor der virkeligt er tænkt

Alle mine 5 1/4 drev passer perfekt, så det lyder ret underligt. Er du 100%
sikker på at du ikke kan skyde glideskinnerne længere tilbage på drevene?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Hans Pedersen

Dato : 11-04-02 10:18

On Thu, 11 Apr 2002 09:57:31 +0200, "Deaster" <frankatcia@hotmail.com>
wrote:

>Er du 100%
>sikker på at du ikke kan skyde glideskinnerne længere tilbage på drevene?

Nej... Jeg må vidst hjem og flå lidt i de der skinner... Det MÅ være
en fejl 40.. Vender tilbage.
--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 10:51

Hans Pedersen wrote:

> Nej... Jeg må vidst hjem og flå lidt i de der skinner... Det MÅ være
> en fejl 40.. Vender tilbage.

Det tror jeg også, jeg har efterhånden monteret en 15 dvd/cd-rom/brændere i
de kabinetter og der har ikke været nogen problemer

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-04-02 12:36

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg også, jeg har efterhånden monteret en 15
dvd/cd-rom/brændere i
> de kabinetter og der har ikke været nogen problemer

Ikke desto mindre har jeg samme problem i et codegen tower. Mit ene drev
passer fint (brænder) mend det andet stikker ½ cm ud. Det samme sker i
et andet tower. Årsagen her er at frontpladen faktisk er for høj til at
kunne skubbes ind. Drevet er endda et mærkedrev... En lille tur med en
fil løste dog problemet på en pæn måde :)

/Sune

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 14:10

"Sune Storgaard" <speg-fjern-@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kunne skubbes ind. Drevet er endda et mærkedrev

Nu siger du ikke noget om kabinettet, men du kan ikke parre et mærkedrev med
et skodkabinet og så få et lækkert kabinet ud af det.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [5250] Jens

Dato : 12-04-02 12:22

Leony wrote:
> Nu siger du ikke noget om kabinettet, men du kan ikke parre et mærkedrev med
> et skodkabinet og så få et lækkert kabinet ud af det.

Det er ellers tydeligt nok..

Fra : Leony

Dato : 12-04-02 14:24

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Det er ellers tydeligt nok..

Læste lige Sune's post igen (som er den jeg har svaret på) og det fremgår jo
ret tydeligt at det er et Codegen han har, men omtaler det ikke som værende
"mærke" (=kvalitet).
Mit post gik på at Sune havde et "mærkedrev" som han undrede sig over ikke
kunne forenes med hans Codegen (som måske er et mærke, men ikke et mærke
mærke).

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-04-02 07:41

On Thu, 11 Apr 2002 09:19:53 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Min brænder og cd-rom stikker ca. en cm.
>ud fra front-plastic'en.

Der var tale om en vaskeægte fejl 40... (Og så snakker vi ikke mere om
det).

Men mit mobo kunne ikke klare flytningen, og er stået godt og grundigt
af. Men det er naturligvis ikke kabinettets skyld. Det fungerer fint.
Lydløst er måske så meget sagt, men jeg har ikke sluttet blæseren i
siden af kabinettet til, og i stedet monteret 2 x 12 db. Papst
blæsere.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk