KDE3 og mdk8.2
Fra : Allan Weber

Dato : 11-04-02 07:36

Hej gruppe!!

Jeg har netop installeret KDE3 på min linux box, som kører Mandrake 8.2. Jeg
er dog løbet ind i et par problemer.
Jeg har downloadet de RPM'er som ligger under
kde/stable/3.0/Mandrake/8.2/RPMS/i586 på et mirror (sunsite). Jeg har så
tilføjet det bibliotek hvor jeg har gemt filerne som en "source" til
Mandrakes Software manager, og installeret derfra.
Problemet er nu, at alle menupunkterne i "start" menuen er væk. Endvidere er
det ingen punkter i KDE kontrol panel (kcontrol), så jeg kan ikek ændre
KDE's indstillinger. Det sidste problem er, at hver gang KDE3 startes, så
skal jeg igennem den samme wizard, for at opsætte sprog osv.
Er der nogen der kender løsninger på ovenstående problemer?

Med venlig hilsen

Allan Weber

Fra : mbi

Dato : 11-04-02 08:05

> [...]
> skal jeg igennem den samme wizard, for at opsætte sprog osv.
> Er der nogen der kender løsninger på ovenstående problemer?

Tjek lige KDE3 & Mandrake 8.2 HOW-TO i comp.windows.x.kde. Kort sagt - man
skal hente Texstars opdaterede pakker til KDE3 og Mdk8.2

Fra : Jesper Krogh

Dato : 11-04-02 08:11

In article <3cb52eb9$0$10883$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, Allan Weber wrote:
> [...]
> skal jeg igennem den samme wizard, for at opsætte sprog osv.
> Er der nogen der kender løsninger på ovenstående problemer?

Jeg ved ikke om det hjælper dig men prøv at kigge på dette indlæg i
alt.os.linux.mandrake:
From: mike <mikeywoll@home.com>
Subject: My KDE 3.0 Experience (A Success)

--