Underlig løsning på problemet med manglend~
Fra : Kasper Okkels

Dato : 11-04-02 07:50

Hej,

Jeg er måske kommet over en noget utraditionel løsning på IE6's problem med
ikke at kunne vise billeder og stylesheets.

Hvis jeg starter KaZaA op INDEN jeg åbner Internet Explorer eller Outlook
Express, så oplever jeg ikke problemet med de røde krydser. Jeg ved det
lyder mærkeligt, men nu har det efter en 7-8 genstarter virket for mig.
Tidligere har der ellers altid været problemer i omtrent 90 procent af de
gange, jeg tænder computeren.

Er det kun for mig, det virker? Har jeg bare været heldig?

Kasper

PS: Hvorfor jeg ikke kan nøjes med Opera? Fordi jeg også gerne vil bruge
homebanking, se nyhederne på NetPosten, og generelt bare gerne vil se
hjemmesiderne som hjemmesidedesignerene mener de skal se ud!

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 11-04-02 09:22

> PS: Hvorfor jeg ikke kan nøjes med Opera? Fordi jeg også gerne vil bruge
> homebanking, se nyhederne på NetPosten, og generelt bare gerne vil se
> hjemmesiderne som hjemmesidedesignerene mener de skal se ud!

Enig Kasper..... Dumsmarte bemærkninger om Opera er vist ikke andet
end....... dumsmarte.

Claus

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-04-02 19:34

Hej Kasper -

Ellers læs indlæg fra Henrik fra den 9.april:
Til dem som oplever problemer med IE6

mvh benny a

Fra : Kasper Okkels

Dato : 19-04-02 11:06

"Benny Andersen" <benny.andersen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers læs indlæg fra Henrik fra den 9.april:

Jeg var lige ved at gennemføre afinstallationen med programmet, men tro det
eller lad være: Blot jeg starter KaZaA op før IE eller OE, så er der aldrig
problemer. Jeg synes, det er ualmindeligt mærkeligt!

Ksaper