Min kat skider ved siden af kattebakke.
Fra : anja

Dato : 11-04-02 06:42

Min dejlige kat er begyndt at ligge sin afføring ved siden af kattebakken.
Der er kun om natten eller når jeg ikke er hjemme, men det er pænt ulækkert.
Hendes kattebakke er ude på toilettet, og her er et vindue med en kattelem
hvor hun hele tiden har mulighed for at komme ud og ind. Kan jeg fjerne
kattebakken helt og så håbe at hun kun skider uden for eller ender det med
at hun overskider mit toilet?

Anja.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-04-02 17:50

Hej Anja

Selv om det ikke er det mest lækre, så er et badeværelse da let at rengøre.

Jeg tror, hun protesterer over, du ikke er hjemme/vågen, så du kan tage dig
af hende.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats