Western ved Aalborg
Fra : Stahr

Dato : 11-04-02 05:43

Findes der ingen western ryttere i/ved Aalborg?
Måske vil nogle være med til en clinic?
Mvh. Stahr

Fra : Tanja Bromley

Dato : 11-04-02 10:59

"Stahr" <stahr@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der ingen western ryttere i/ved Aalborg?
> Måske vil nogle være med til en clinic?
> Mvh. Stahr

Prøv at kigge på www.westerninfo.dk - her er oversigter over klubber,
trænere m.v., samt alverdens gode artikler!

/Tanja

Fra : Stahr

Dato : 12-04-02 05:31

Hej Tanja
Tak for opfordringen,men den har jeg prøvet og jeg føler mig temmelig alene
heroppe,der må da være andre så kom frit frem.
Stahr

Fra : taina

Dato : 12-04-02 07:21

Hejsa!

Hvis der nu ikke lige er nogen herinde, var det så en idé at ringe til den
westernforening, der ligger tættest på Ålborg? Det kan jo være, at de kender
nogen, der kender nogen...

Held og lykke fra tina