hjælp til kabinet søges
Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 11-04-02 05:17

hvis jeg skal købe et pænt og støjsvagt kabinet og som og skal være
nogenlunde pænt og dejligt at arbejde med, hvilket kabinet kan/skal jeg så
kigge efter ??

har luret lidt på cheiftec og noice control !!!

johnny

-The Face Means Nothing But I'll Never Forget The Tits-

Fra : Christian Catu

Dato : 11-04-02 07:24

"*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> [...]
> kigge efter ??
>
> har luret lidt på cheiftec og noice control !!!

Jeg synes bestemt ike at mit chieftec er støjsvagt!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 11-04-02 08:23

On Thu, 11 Apr 2002 08:23:51 +0200, "Christian Catu"
<catu@NOSPAMworldwidenerds.dk> wrote:

>Jeg synes bestemt ike at mit chieftec er støjsvagt!

Jeg fik mit Chieftec full tower i går, og jeg synes osse det larmer
en del. Men jeg vil nok prøve at beklæde det med et eller andet...

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 08:32

> "*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk>

Begge 2 lækre kabinetter.
Noisecontrol skulle være født lydsvagt, Chieftec (og hvad de ellers kaldes)
er et rigtigt gør-det-selv projekt at få støjsvagt.
Læs mere om det i overclocknings-gruppen.

"Christian Catu" <catu@NOSPAMworldwidenerds.dk>

> Jeg synes bestemt ike at mit chieftec er støjsvagt!

Læs om diverse tiltag du kan gøre for at få det støjsvagt i
overclocknings-gruppen.
Det er klart det ikke er støjsvagt hvis dine blæsere larmer som et jetfly.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jimmy

Dato : 11-04-02 07:58

Hej

Til sammenligning med de andre computere jeg har må det siges at mit Noise
Control kabinet er mere støjsvagt end de andre. Jeg er dog meget skuffet
over at det ikke er mere støjsvagt end det er. Ellers er jeg skam godt
tilfreds med det.

Husk at bedække siderne i dit kabinet med de specielle gummimåtter der
følger med, og se også på hvor meget din køler og HD larmer. Det har også
meget at sige.

--

Jimmy