Sætte to stk Promise FastTrack 100 TX2 RAI~
Fra : Bo Andersen

Dato : 10-04-02 21:56

For man må ikke montere to stk Adaptec 1200A RAID controllere på bunkortet
?!
(Står i instruktionsbogen)
Vil gerne have 2* 2stk diske på hver sin kanal (Ikke noget master/slave her)
Det vil derfor være billigere at købe to kort med to kanaler end et 4
kanalers kort.
-Venligst, Bo-

Fra : Bo Andersen

Dato : 10-04-02 22:00

> Det vil derfor være billigere at købe to kort med to kanaler end et 4
> kanalers kort.
Eller måske oplyse om, hvor man kan købe det der Promise Fast Track 100 TX4.
Det kunne jo være.....
-Bo-

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 08:38

"Bo Andersen" <boing@no_spam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller måske oplyse om, hvor man kan købe det der Promise Fast Track 100
TX4.

Danmarks bedste EDBbiks slår til igen:
http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-ctrl/ctrl-ide-r/ctrl-pr-ft100tx4.
html
(nej, jeg er ikke ansat, bare en begejstret kunde).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Bo Andersen

Dato : 11-04-02 09:46

> Danmarks bedste EDBbiks slår til igen:

http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-ctrl/ctrl-ide-r/ctrl-pr-ft100tx4.
> html
> (nej, jeg er ikke ansat, bare en begejstret kunde).

Tak for det, måske bliver jeg oxo en begejstret kunde !
-Bo-

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 10:48

> Tak for det, måske bliver jeg oxo en begejstret kunde !

Jeg har aldrig hørt om nogle der har været utilfredse med deres service.
Så jo det bliver du.
Tit er de næsten lige så billige som de priser du finder på edbpriser.

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 10:55

Leony wrote:
> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Jeg kan da godt finde et par stykker:

http://groups.google.com/groups?q=proconsult+utilfreds+group:dk.*&hl=en&filt
er=0

http://groups.google.com/groups?hl=en&threadm=z83o3.615%24d8.14058%40news020
..image.dk&rnum=18&prev=/groups%3Fq%3Dproconsult%2B%2Bgroup:dk.*%26hl%3Den%26
selm%3Dz83o3.615%2524d8.14058%2540news020.image.dk%26rnum%3D18

http://groups.google.com/groups?q=proconsult++group:dk.*&hl=en&selm=37a4b0b5
..4486983%40news.inet.tele.dk&rnum=19

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : [5250] Jens

Dato : 11-04-02 11:10

Deaster wrote:

> [...]
> ..image.dk&rnum=18&prev=/groups%3Fq%3Dproconsult%2B%2Bgroup:dk.*%26hl%3Den%26
> selm%3Dz83o3.615%2524d8.14058%2540news020.image.dk%26rnum%3D18

Please, få dig en news klient som ikke smadrer de links du sender.

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 12:10

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan da godt finde et par stykker:
[snip] links

Det er jo nogle sørgelige skæbner, har lidt melidenhed med dem, men mon ikke
de har fået løst deres problemer.
Indlæggene er jo trods alt 3 år gamle.
Jeg har i hvert fald ikke noget at udsætte på Proconsult.

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 12:48

Leony wrote:
> [...]
> mon ikke de har fået løst deres problemer.
> Indlæggene er jo trods alt 3 år gamle.
> Jeg har i hvert fald ikke noget at udsætte på Proconsult.

Hehe, joo det var også mest for lige at drille dig lidt