ALDI tilbud
Fra : Janus Høi

Dato : 10-04-02 21:16

Er der nogle der ved om ALDI har flere MEDION pc'ere?

Eller er der udsolgt?

Jeg mener, havde de hysterisk mange ude i forretningerne...
Nogle gange får hver forretning jo kun 3-4 stykker af de gode
katalogbaskere.

Jeg opdagede desværre først tilbuddet her til aften...
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Søren Blom

Dato : 11-04-02 01:32

"Janus Høi" <hoi@****jagi.com> skrev
> Er der nogle der ved om ALDI har flere MEDION pc'ere?
>
> Eller er der udsolgt?

Det kommer jo nok lidt an på hvor lang du vil køre efter den. For så vidt
jeg ved har de stadig en enkel eller to tilbage i Aldi i Skåde centret i
Højbjerg, Århus, men hvis du sidder i Solrød, er det nok ikke så fedt at
skulle til Århus for at få maskinen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 08:42

"Janus Høi" <hoi@****jagi.com> skrev i en meddelelse

> Eller er der udsolgt?

Sikkert.
Der var dog en der ville sælge en, da han fortrød.
Mon ikke han har sat den i markedsgruppen.
Skrev at han ikke havde penge nok, men hvordan pokker betalte han for den i
Aldi (kan selvfølgelig være derfor han sælger den).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Tom Kristensen

Dato : 11-04-02 11:38

Der er stadig nogle tilbage i Gråsten (6-8 stk). Send penge, så skal jeg
købe en
for dig. Hvis du tør

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-02 20:26

> [...]
> katalogbaskere.
>
> Jeg opdagede desværre først tilbuddet her til aften...

Jeg har set i Aldi i Viby J kunne man i dag bestille PCer, de får flere
senere, jeg ved ikke om det gælder alle steder

Hilsen Aksel

Fra : AK

Dato : 22-04-02 21:12

Jamen er den skærm overhovedet pengene værd??? Jeg kan ikke finde den på
nettet, og det plejer at være et ret dårligt tegn....

"Janus Høi" skriver: