syd sverrig
Fra : Stiller

Dato : 10-04-02 21:04

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har været på kysten i syd sverrig
fornydelig ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-02 03:50

"Stiller" <stiller@has.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne høre om der er nogen der har været på kysten i syd sverrig
> fornydelig ?

Mener du ikke "på køsten" ?!?

Fra : Anders og Berit

Dato : 11-04-02 08:58

pnielsen (pillip) er en uhøflig mand. Lad dig ikke gå på af ham. Han er
sikkert spild af tid.

Men prøv dette link. http://home.bip.net/kustfiskedagboken/

mvh
Anders

Fra : S. Mckinley

Dato : 11-04-02 09:23

Jeg har været der 4 dage i påsken, hvor vi var fem mand der fiskede 10 timer
om dagen. Resultatet på fangstsiden var sparsomt: To havørreder - en blank
på 4.5kg og en sort fisk på ca. 4kg.
Vi fiskede omkring pukaviken/mørrumsåen og ronnebyåen.
Men bortset fra 2 fisk på 200 timer(4*5*10timer), var det turen værd at
fiske i så naturskønneområder som præger Blekinge med flotte klippestrande
og skærgårdsmiljøer i dejlige naturreservater.
Men hvis det er kvantitet du går efter bør du drage helt syd på til området
omkring Skillinge, Abbekås og Kåseberga i skåne, hvor en af mine venner i
samme periode sammen med tre andre fik 76 fisk!

/Jens