Hvorfor er der 2 asp-nyhedsgrupper ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 10-04-02 20:06

Så vidt jeg ved eksisterer der 2 asp-nyhedsgrupper. Den ene er den, som vi
her befinder os i ("dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp"), og den anden
hedder - så vidt jeg husker - "dk.edb.internet.webdesign.asp".

- Hvad er forskellen mellem de 2 grupper?
- Hvorfor bliver de ikke slået sammen?
- Som kunde hos TeleDamark har jeg kun adgang til
"dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp". Hvem har adgang til den anden
asp-gruppe?

Hvem har en god forklaring?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-04-02 20:20

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in message
> Så vidt jeg ved eksisterer der 2 asp-nyhedsgrupper.

Det gør der i realiteten ikke.

> - Hvad er forskellen mellem de 2 grupper?

I gamle dage var der kun en gruppe, nemlig: dk.edb.internet.webdesign.asp

Da man efterhånden fik oprettet dk.edb.internet.webdesign.serverside
hierakiet med en PHP gruppe mente manfge at det var logisk at flytte asp
gruppen ind under dette hieraki, og dette skete så.

> - Hvorfor bliver de ikke slået sammen?

Det er de sådan set, men grunden til at nogle kan se den gamle er fordi
deres udbyder endnu ikke har fjernet gruppen fra serveren.

> Hvem har en god forklaring?

Læs evt. på <URL:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Og diskussionen op til:

--
Jakob Andersen

Fra : Jakob Munck

Dato : 11-04-02 07:39

Så forstår jeg, tak for det.

jm

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-04-02 11:49

> [...]
> - Som kunde hos TeleDamark har jeg kun adgang til
> "dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp". Hvem har adgang til den anden

Jeg er faldet over den hos uni2 for et stykke tid siden
Send en mail til din udbyder og forklar dem at NG'en er lukket for evigheder
siden (sommeren 2000)

Læs evt svaret til mig i dk.admin
us.dk>

mvh/Peter Lykkegaard