Arctic Silver til låns??? (gå på tur)
Fra : Andrew

Dato : 10-04-02 19:43

Hej

Da der tit er for meget i en tube Arctic Silver til een persons forbrug, så
kunne man jo lade den gå på tur. Er der en som har en tube som jeg må låne,
måske betale med en 1 1/2 liter cola eller en stor pose salte fisk???

Jeg modtager svar med åbne arme og kyshånd!

Mvh Anders, Århus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-04-02 20:39

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> [...]

> måske betale med en 1 1/2 liter cola eller en stor pose salte fisk???
>
> Jeg modtager svar med åbne arme og kyshånd!

Hmm rigtig god ide...

JEg synes også det er vildt at give 90 kroner, for en tube.. Hvor man kun
skal smide en CPU køller på....

Fra : Esben

Dato : 10-04-02 20:59

> [...]
>
> Hmm rigtig god ide...
>
> JEg synes også det er vildt at give 90 kroner, for en tube.. Hvor man kun

For ikke at tale om den fuldstændig udoserbare tube det kommer i. Jeg ved
ikke om jeg bare har været uheldigt, men jeg skulle presse VILDT hårdt for
overhovedet at få noget ud. Til gengæld kom det hele så på een gang.
Fuldstændigt latterligt at sælge produktet i sådan en indpakning.

--
Esben

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-02 21:44

> [...]
> overhovedet at få noget ud. Til gengæld kom det hele så på een gang.
> Fuldstændigt latterligt at sælge produktet i sådan en indpakning.

Et godt råd: Hiv lidt ud før du trykker.

- Martin

PS: Det sagde hun osse i går!

Fra : Esben

Dato : 10-04-02 21:46

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Et godt råd: Hiv lidt ud før du trykker.

Gjorde jeg osse.

--
Esben

Fra : [5250] Jens

Dato : 10-04-02 21:52

Esben wrote:
> For ikke at tale om den fuldstændig udoserbare tube det kommer i. Jeg ved
> ikke om jeg bare har været uheldigt, men jeg skulle presse VILDT hårdt for
> overhovedet at få noget ud. Til gengæld kom det hele så på een gang.

Et gammelt husråd er at stikke et søm el. lign i f.eks limtuber inden
man presser da der kan sidde noget størknet materiale som blokerer
mundingen.

Men man kan jo også bare bruge noget vold som du gjorde, det er da langt
sjovere *splat* =)

Fra : Esben

Dato : 10-04-02 21:46

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Et gammelt husråd er at stikke et søm el. lign i f.eks limtuber inden
> man presser da der kan sidde noget størknet materiale som blokerer
> mundingen.

Gjorde jeg også.

--
Esben

Fra : John Hinge

Dato : 11-04-02 10:21

On 10 apr 2002 Bjarke Hansen was heard to say:

> [...]
> så
>
> Hmm rigtig god ide...
>
> JEg synes også det er vildt at give 90 kroner, for en tube.. Hvor

Så sku du prøve at købe Arctic Silver Epoxy...
Jeg sku af forskellige årsager montere en aluprofil direkte på
coren på en P3(Slot 1) og måtte derfor anskaffe mig sådan en
gang epoxysølv.. 240 kroner.. og hvor meget sku jeg bruge ?
meget meget lidt..., nå men det virkede idet mindste, så
nu sidder aluprofilen godt og grundigt fast, og der er finfin
køling på min stakkels lille P3..
(
Parantes til de som hsuker mine maskin kvaler
Jeg er ret træt af IBM's irriterene design uvaner..
Køling vha PSU er en uskik!
nonstandard stik til kablerne på fronten er en uskik!
for små baner på nundkortet som leder strøm til AGP bussen
er en *rigtig* slem uskik!
manglende understøttelse for Ram blokke >256Mb er en uskik!

Chieftec Dragon kabinetter er dejlige !
)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs