helpphones
Fra : Willy Stellander

Dato : 10-04-02 18:37

Foreningen EDUCARE PHILIPPINES indsamler gamle mobiltelefoner til
skolebørnene på Filippinerne. Primært til pigerne da mange piger på deres
ensomme og lange skolevej ofte bliver udsat for overgreb og voldtægt. Ofte
bliver de slået ihjel efter ugerningen da det i mange tilfælde er bekendte
til pigerne som forøver overgrebet. Straffen for overgreb af seksuel
karakter på Filippinerne er dødsstraf og derfor vælger gerningsmanden ofte
at slå ofret ihjel. Hvis en pige har en mobiltelefon synligt på sig, har det
en præventiv virkning og derfor indsamler vi disse telefoner. Skulle i sidde
inde med nogle "mursten" i ikke skal bruge mere vil vi gerne gøre godt med
dem.
Kontakt os på tel. 40892574 / 27369421 eller mail os på:
educare_ph@hotmail.com
På forhånd tak
Willy B. Stellander
formand

Fra : Jimme Sørensen

Dato : 10-04-02 20:55

Hej.

Det lyder som et rigtigt godt formål. Vi har nok et par mobiltelefoner som
vi ikke skal bruge til noget, men hvordan skal det arrangeres?

Fra : [5250] Jens

Dato : 10-04-02 21:47

Jimme Sørensen wrote:
> Hej.
>
> Det lyder som et rigtigt godt formål. Vi har nok et par mobiltelefoner som
> vi ikke skal bruge til noget, men hvordan skal det arrangeres?

Læg mærke til at indlægget er blevet slettet.
Det var garanteret et fupnummer for at score nogle gratis mobiltelefoner.

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 08:46

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Læg mærke til at indlægget er blevet slettet.
> Det var garanteret et fupnummer for at score nogle gratis mobiltelefoner.

Han blev vist klar over at han ramte forkert gruppe(r).
Han har postet sit indslag 3 gange i dk.edb (godt nok i tråd).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 08:54

Leony wrote:
> "[5250] Jens" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Han blev vist klar over at han ramte forkert gruppe(r).
> Han har postet sit indslag 3 gange i dk.edb (godt nok i tråd).

Ikke ifølge de tåbelige mails jeg har fået fra ham. Der fremgår det meget
tydeligt at manden intet som helst aner om usenet.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Leony

Dato : 11-04-02 10:54

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke ifølge de tåbelige mails jeg har fået fra ham. Der fremgår det meget
> tydeligt at manden intet som helst aner om usenet.

Det er vel ikke Søren Mosegaard?
Beskrivelsen passer.

Fra : Deaster

Dato : 11-04-02 10:56

Leony wrote:
> "Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vel ikke Søren Mosegaard?
> Beskrivelsen passer.

Det tror jeg ikke, har endnu ikke oplevet at han besvarer ens indlæg, og det
var også en Get2net bruger.