WinXP og Soundblaster PCI 128 instal. prob~
Fra : [3320] Jacob

Dato : 10-04-02 17:40

Jeg har prøvet at installere et Soundblaster PCI 128 lydkort i Win XP. Men
XP kan/vil ikke installere det. For det første finder XP det ikke som et
PCI 128, kun som "multimedielydkort". Jeg har hentet nyt program til
opdateringen fra Creative's hjemmeside, men det installerer kun softwaren.
Hvis jeg selv prøver at vælge fra en liste, kan den godt finde ud af, at det
er det rigtige lydkort, men vil simpelthen ikke installere driverne, men
kommer istedet med en fejl om at "dataene er ugyldige".

Gør jeg noget forkert, eller er der generelle problemer med dette kort og
XP???

mvh Jacob