Gratis udviklingsverktøj til ASP ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 10-04-02 14:57

Hejsa
Fines der nogle værktøjer der er egnede til ASP udvikling som man kan hente
et sted på nettet ?.. Endten gratis, eller som trail verion så man evt. selv
kunne cracke den

Det skulle gerne gøre det lettere og mere overskueligt end f.eks.
notesblok'en og gerne med farvemarkering

Venlig Hilsen Morten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-04-02 15:12

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
hente
> et sted på nettet ?.. Endten gratis, eller som trail verion så man evt.

Der findes adskillige værktøjer
Prøv fx Google med subject som søgeord - evt oversat til engelsk

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Danny Andreasen

Dato : 10-04-02 15:44

jeg bruger et program der hedder ASPMaker... ret godt faktisk!

Fra : Danny Andreasen

Dato : 10-04-02 15:45

og det var faktisk ikke sådan et program du spurgte om... oops!

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-04-02 15:23

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hente
> et sted på nettet ?..

>Endten gratis, eller som trail verion så man evt. selv

Hvis du finder noget du syntes godt om så køb det da, de fleste af den slags
editorer koster fra 0-150$ dollars hvilket ikke er særlig meget for et godt
program.

Og hvis man betaler for sin software er man jo med til at sikre produktets
fremtid og udvikling.

--
Jakob Andersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-04-02 17:12

www.webwriter.dk

/Mikael

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-04-02 11:19

Morten Simonsen wrote in news:a91ggq$7lj$1@sunsite.dk:

> Fines der nogle værktøjer der er egnede til ASP udvikling som man kan
> hente et sted på nettet ?.. Endten gratis, eller som trail verion så
> man evt. selv kunne cracke den

Vær venligst opmærksom på, at der i denne gruppe er en lang række
udviklere, der mere eller mindre lever af deres arbejde som
applikationsudviklere. Disse resurser er dertil så venlige, at de uden
beregning hjælper andre (måske) mindre øvede i at programmere i ASP.

Disse mennesker beder du om hjælp - samtidig med, at du åbenlyst
fortæller dem, at hvis du en dag skulle komme i den situtation, at du
havde brug for et af deres programmer, så ville du ikke betale det
programmet koster - men derimod blot cracke det ... og dermed underminere
deres indtægtsgrundlag.

.... tja ... jeg forstår det ikke ... :(

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-04-02 11:42

"Jesper Stocholm" <spam200204@stocholm.dk> wrote in message

> ... tja ... jeg forstår det ikke ... :(

Tjahh, på et eller tidspunkt så klapper fælden jo, når han så åbenlyst
reklamere med at ville/kunne cracke programmer....

- Peter