ikke lvd HD på LVH kabel ??
Fra : testpersonen

Dato : 10-04-02 15:15

Hejsa Ng...

Jeg har følgende.. 2 LVD HD'r og 1 ikke LVD..
Jeg har nu det problem at jeg køber nyt mobo som ikke har SCSI onboard og
dermed kun 1 68pins connecter... kan jeg uden problemer sætte min hd over
på lvd kablet ? eller skal jeg til og lede efter en ny hd ? :)

--

Testpersonen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-04-02 07:21

"testpersonen" skrev...
> [...]
> dermed kun 1 68pins connecter... kan jeg uden problemer sætte min hd over
> på lvd kablet ? eller skal jeg til og lede efter en ny hd ? :)

Du kan sagtens sætte en ikke-LVD disk på
LVD-kablet. Husk at ID'e den forskelligt fra
dine LVD-diske.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : testpersonen

Dato : 11-04-02 21:27

"Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message
> Du kan sagtens sætte en ikke-LVD disk på
> LVD-kablet. Husk at ID'e den forskelligt fra
> dine LVD-diske.

Det med ID'erne har jeg helt tjek på :) det var mere det med LVD dimsen :)
takker for hjælpen :)

Testpersonen

Fra : Peter Pan

Dato : 12-04-02 07:44

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message
>
> Det med ID'erne har jeg helt tjek på :) det var mere det med LVD dimsen :)
> takker for hjælpen :)

Her må jeg hellere bryde ind og ødelægge det ellers så dejlige humør!

Hvis du blander LVD og ikke-LVD ting på samme scsi-bus, skal du bruge en
ikke-LVD terminator, og alle enheder vil køre ikke-LVD (og dermed vil bussen
køre max 40 MB/s)

Mvh
Anders