Trådløs gamepad?
Fra : Brian k lauritzen

Dato : 10-04-02 15:10

Hej

Jeg overvejer at købe et trådløst gamepad og har fundet følgende:

http://www.logitech.com/cf/products/productfeatures.cfm/3964

Er den god eller skal jeg gå efter et andet, erfaringer modtages gerne!

Vh

Brian k lauritzen

__________________________________________________________________ Brian
karstenberg Lauritzen ICQ#: 13214478 Current ICQ status: ( Home Tel#:
48280072 ( Work Tel#: 20877072 + More ways to contact me i See more about
me: __________________________________________________________________

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-04-02 07:54

Ja dav.

Jeg har sådan et pad.
Der virker fint og der var driver med til XP!

Jeg syntes det er godt, jeg bruger det mest til Colin Mcrae Rally 2.
Her var jeg ellers bange for at det ikke vil virke, men det gjore det (c:

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 11-04-02 13:47

Hej

Ok, jeg har selv gode erfaringer med Logitechs cordless desktop pro
tastatur, men hvordan er rækkevidden på det gamepad, passer det med de 5
meter og hvad med batteri levetiden?

( Det ender nok med at jeg køber det! )

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-04-02 15:26

Ja dav igen.

Jeg bruger det med en afstand på ca. 3m. det virker fint!
Mht. batterier, ja det ved jeg ikke, ellers kan den vel tage genopladlige!