Rigtig nyhedsgruppe??
Fra : Ostekongen

Dato : 10-04-02 14:06

Hej gr.
Vil lige høre om der findes en nyhedsgruppe
specielt til Linux (Red Hat), eller om jeg nu
befinder mig det rette sted??

-Ostekongen

Fra : Niels Andersen

Dato : 10-04-02 14:15

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> wrote in message
> Vil lige høre om der findes en nyhedsgruppe
> specielt til Linux (Red Hat), eller om jeg nu
> befinder mig det rette sted??

I de danske nyhedsgrupper er der i hvert fald ikke noget mere specifikt.

Næste gang du har spørgsmål om hvilken gruppe der er relevant, så se på
http://usenet.dk eller spørg i dk.velkommen. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : frank damgaard

Dato : 10-04-02 16:05

Ostekongen <ostekongen@hotmail.com> wrote:

> Vil lige høre om der findes en nyhedsgruppe
> specielt til Linux (Red Hat), eller om jeg nu
> befinder mig det rette sted??

Dette er rette sted.

og ellers er der jo også http://www.sslug.dk/
som har en egne newsserver til deres lister.

--
Frank Damgaard |

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-04-02 23:45

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> wrote:

>Vil lige høre om der findes en nyhedsgruppe
>specielt til Linux (Red Hat), eller om jeg nu
>befinder mig det rette sted??

Hvis du nu giver dig til at læse i gruppen og finder en
masse om Linux, uden at nogen klager over, at det er
off-topic, kan det måske give et fingerpeg...

--
Allan Olesen, Lunderskov

"UNIX er overflødigt." - Lars P. Fischer

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 11-04-02 15:09

On Wed, 10 Apr 2002 15:05:41 +0200, Ostekongen wrote:

> Hej gr.
> Vil lige høre om der findes en nyhedsgruppe specielt til Linux (Red
> Hat), eller om jeg nu befinder mig det rette sted??

Sslug's postlister kan også anbefales. Der er der mange der bruger Redhat

hilsen Esben