Hvordan includer man en fil fra en anden s~
Fra : OZ

Dato : 10-04-02 13:53

Hej NG

Hvordan includer man filer fra en anden server?

Eks:
Jeg har en oConn.asp fil som jeg gerne vil anvende på en anden server end
min egen.
På min egen side ville jeg skrive <!-- #INCLUDE FILE="_inc/oConn.asp" -->
Men hvis nu jeg vil bruge denne fil på en anden server hos en anden udbyder
hvordan gør jeg så?
Jeg har forsøgt med <!-- #INCLUDE
FILE="http://www.minsite.dk/_inc/oConn.asp" -->, men det ser ikke ud til at
virke.

Jeg kunne jo også bare lægge min oConn.asp på den anden server, men det er
jeg ikke interreseret i da det ikke er min og der er vigtige oplysninger i
den som jeg ikke ønsker skal ud til andre.

Kunne man evt. løse det på en smart og nem måde?
Jeg tænkte lidt over om man skulle forsøge sig med at lave en dll fil men
det er jeg ikke helt sikker på hvordan man gør, så en nem måde ville være
rar, men dll filen er vel den sikreste eller?.

Håber der er nogen der kan svare..

Oz

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-04-02 13:54

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan includer man filer fra en anden server?

Det eneste måde hvorved du kan dette er at åbne en telnet forbindelse og
hente dataene ind i en streng og derefter bruge Execute funktionen på dette.

SSI kan IKKE inkludere filer fra en anden server.

PS: Der er også muligheden hvis du "mapper" drevet fra den anden maskine.
Men det er de færreste sysadms der vil bifalde det.

--
Jakob Andersen

Fra : OZ

Dato : 10-04-02 14:05

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev:

> Det eneste måde hvorved du kan dette er at åbne en telnet forbindelse og
> hente dataene ind i en streng og derefter bruge Execute funktionen på
dette.

Ok det vil jeg prøve at læse noget om =)

> SSI kan IKKE inkludere filer fra en anden server.
Tænkte det nok, øv....

Tak for dine svar.

Oz