POP-ups
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 10-04-02 13:48

Hej

Er der nogen måde hvorpå jeg kan forhindre at scripts åbner nye vinduer i
IE6.

Den eneste måde jeg ved er at slå scripts fra eller sige nej til alle
scripts på de pågældende sider.

MVH
Lars Helmer Andersen

Fra : Leony

Dato : 10-04-02 14:33

"Lars Helmer Andersen" <lha@GoAwayofficeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen måde hvorpå jeg kan forhindre at scripts åbner nye vinduer i
> IE6.

www.google.com
Søg på pop up killer, så får du nogle søgeresultater, du kan arbejde videre
med.
Jeg kan anbefale "pop up killer" eller "pop up stopper".
Du kan også læse lidt flere indlæg, du er langt fra den eneste der har
spurgt om det.
Du kan også skifte til Opera, her kan du let og elegant afvise pop up
vinduer (F12).

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/