Hvorkan min computer ikke...
Fra : Øistein wind

Dato : 10-04-02 12:11

(Goddag)...gå i standby-mode?
jeg har et asus a7m266 bundkort og et codegen kabinet. Jeg har selv samlet
computeren, så jeg har nok glemt at sætte en ledning på et sted, men jeg kan
altså ike lige finde ud af hvor! Er der nogen der ved hvad der skal stå på
den, og hvad det er for en?

Venter i Spænding
Hilsen Øistein

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-02 13:13

"Øistein wind" <windw@mail.danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> altså ike lige finde ud af hvor! Er der nogen der ved hvad der skal stå på

Er APM aktiveret i BIOS? Er det installeret i dit operativsystem?
Vil du aktivere det med et museklik eller et tryk på en knap?

/Chr

Fra : Øistein wind

Dato : 10-04-02 18:51

APM? Jeg tror ikke helt jeg ved hvad det er.
Når jeg siger at computeren skal gå i standby.mode, slukker skærmen ikke, og
harddisken slukker heller ikke, m.a.o. Intet er anderledes fra normal
kørsel.

Hilsen Øistein

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-02 19:23

> APM? Jeg tror ikke helt jeg ved hvad det er.

APM = Advanced Power Management

/Chr