Nybegynder med et mål
Fra : Heine Laursen

Dato : 10-04-02 10:17

Hejsa NG.

Jeg har fået den ide ,at jeg vil lave et lille "simpelt" program, der går
ind og læser i en tekst fil, delt op af ','

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 10-04-02 11:17

[ Heine Laursen ]

[ snip ]

> Jeg har fået den ide ,at jeg vil lave et lille "simpelt" program,
> der går ind og læser i en tekst fil, delt op af ','

Ja, og hva stopper deg?

ivr
--
If the Americans want the gold medals this bad, then our Mint should
stamp some and hand them over.

Fra : Gert Mikkelsen

Dato : 10-04-02 12:34

Hej Heine.
Du bliver nok nødt til at forklare lidt mere.
Hvad er dit problem lidt mere specifikt?
Køre du DOS, Linux, Windows eller noget helt andet?
Hvilken compiler bruger du?
Hvad skal der ske med hvad det du læser i filen?
Hvor "Nybegynder" er du?

Jeg tror der er mange i denne gruppe der gerne vil hjælpe dig, men det er
liddt svært når man ikke ved hvad dit problem er. Prøv at komme med lidt
mere beskrivelse så får du garenteret noget brugbart hjålp.

Med venlig hilsen Gert Mikkelsen