tics
Fra : kim

Dato : 09-04-02 21:36

Det er fordi jeg har begyndt at få nogle små muskelbevægelser (tics) oppe
ved højre øje, og det er meget irriterende... Hvordan kan man få det væk ?
jeg er 37 år gammel og føler mig ikke stresset og lign. men det er
irriterende at jeg kan mærke det...det vibrerer nogen gange vildt meget...
hvor kan jeg læse noget om det så jeg kan få det væk ?
Mvh Kim

Fra : Viggo

Dato : 10-04-02 17:27

"kim" <kio@kabelnettet.dk> wrote in message
[...]

Hos mig hjælper det, når jeg spærrer munden så højt op som muligt i et halvt
minut engang imellem.
Vh
Viggo

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 11-04-02 16:48

Viggo wrote:

> [...]
> Mvh Kim
>

> Hos mig hjælper det, når jeg spærrer munden så højt op som muligt i et halvt

Det må da være ubehageligt, men hvis det virker *g*

Jeg har en gang imellem lidt tics ved mit højre øje; der hjælper det at
klø lidt på området.

Mvh. Jacob.