Hopefonden - update
Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-02-01 18:57

Hejsan

Arbejdet med Hopefonden er gået lidt i stå bl.a., fordi jeg p.t. har meget
travlt - er ved at sammenlægge 3 specialklubber og ved at oprette en ny.

I første omgang ville Dyrefondet se på fundatsen, men de turde alligevel
ikke rette den til, da det er et rimeligt kompliceret arbejde, og de ingen
jurist har, så nu står vi altså og mangler enten en gratis jurist eller
penge til en jurist.

Findes der et fantasifuldt menneske, der kan finde løsningen på
problemet?????

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Gidde

Dato : 01-02-01 18:58

Hej Nina
Ikke at jeg lige umiddelbart kan se en løsning på problemet...desværre.
Men jeg synes jeg er stødt på navnet Hopefonden før, og vil gerne vide hvad
det er. Er der et sted på Nettet, hvor jeg kan læse om det? Hvad er formålet
osv (har det noget med Affaldsmisserne -Hope - at gøre?).
Men ... hvad med evt. at lægge en besked ud på en NG med jura som emne? Måske
en jura-studerende kan hjælpe...eller måske du der kan komme i kontakt med en
jurist af rette støbning.
Mvh. Gitte