villestrup å
Fra : /:nomis:\\

Dato : 09-04-02 20:29

Hej.

Jeg ville bare lige høre hvad jeg skal bruge af div. fiske kort for at fiske
i Villestrup Å.

Thomas

Fra : mgerner

Dato : 10-04-02 07:10

"/:nomis:\\" skrev d. 09-04-02 20:29 dette indlæg :
> Hej.
>
> Jeg ville bare lige høre hvad jeg skal bruge af div. fiske kort for at
> [...]

du kan kontakte Hadsund sportsfiskerforening, de har en del af
villestrup å

mgerner

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 10-04-02 13:57

dem har jeg taget kontakt til. Det som nu hedder Hadsund/ Ø. Hurup
fiskerforening. Jeg fik at vide de ikke havde noget med den at gøre.
På nettet i går aftes læste jeg det var århus fiskeforening eller er det kun
noget af å'en de har?

Thomas

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 10-04-02 21:24

Fik at vide i dag at det var Hadsund sportfisker forening. Dem har jeg taget
kontakt med og venter nu bare på en dag hvor jeg kan komme afsted og fiske i
Villestrup Å.

Thomas