FIAT PUNTO
Fra : Bo Allan Petersen

Dato : 09-04-02 21:54

Hej
Vi er "lykkelige" ejer af en Fiat Punto årgang 1994 (købt brugt/25000 km),
som vi fra starten af har haft alverdens problemer med....Fortrinsvis
motor-problemer....Er der andre som har/har haft samme problemer...

Med venlig hilsen

Fam. Petersen

Fra : Kalle

Dato : 09-04-02 22:09

Jeg har en Tipo med stelproblemer og 2 x startproblemer, der skyldtes en
"styringsenhed", der sidder nærmest kabinen, når du står foran kunne
mekanikeren lige få en 9´er nøgle ned og stramme og så startede den som en
mis.
Stelproblemerne: Smeltede stik ved lygter. Startmoter ingen stel.
Karsten brydsoe@image.dk , Brande

Fra : Henning

Dato : 10-04-02 20:06

On Tue, 9 Apr 2002 22:54:22 +0200, "Bo Allan Petersen"
<gladi@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>som vi fra starten af har haft alverdens problemer med....Fortrinsvis
>motor-problemer....Er der andre som har/har haft samme problemer...

I news:dk.fritid.bil ved de alt om Fiater

Henning
hsb@FJERNESimage.dk