"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:6dl6busbj7ru6ukm9tia3nm67lt864e3ue@dtext.news.tele.dk...
> Tue, 9 Apr 2002 21:24:03 +0200, skrev "Søren C. Fischer"
> <usenet@fischer-streton.dk>:
>
> >Iøvrigt: hvis der ikke er nogen der kunne svare på dit spm dengang, så er
> >der nok ikke kommet nye læsere til som kan svare nu...
>
> Det er jo også meget sparsomme oplysninger i spørgsmålet (om
> hardware f.eks.), så det er jo svært at komme med et kvalificeret
> bud.
>
> Iøvrigt er det uforskammet at skrive haster i subject.
>
> Hvis der er nogen, der kan svare/har lyst til det, så svarer de
> når de kommer forbi.
>
> Usenet er ikke et supportforum, hvor man har krav på et svar, men
> bruger til bruger hjælp, hvor man hjælper hinanden i sin, til
> tider, sparsomme fritid, så en hver form for hjælp skal man glad
> for.
> --
> med venlig hilsen
> Knud
>
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
Om man skriver HJÆLP, HASTER eller hvad man gør kan vel i og for sig være
ligegyldigt. Det udtrykker vel bare at man har et større problem som man
ville være TAKNEMMELIG for, hvis nogen kunne svare på hurtigt.
Nogen har bare spørgmål ang. noget "ik' så vigtigt", og det er også cool.
Men jeg synes da selv at hvis man ikke kan lukke sin Puter så er det noget
rigtig lort......så sig mig lige hvad fanden er der galt med at skrive
haster....når det virkelig haster.......Det har da ikke noget med "krav på
svar at gøre"...Knud....
Hilsen Jacob