Firewall
Fra : S@ndman

Dato : 09-04-02 12:53

Hejsa,

Jeg har købt en enkelt prøve pc hjem til en medarbejder, hvilken Firewall er
anbefalelsesværdig til dette brug..??

Jimmy

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 09-04-02 13:34

S@ndman wrote:

> Jeg har købt en enkelt prøve pc hjem til en medarbejder, hvilken Firewall er
> anbefalelsesværdig til dette brug..??

Smut omkring svarene paa de oftest stillede spoergsmaal i denne gruppe,
"http://a.area51.dk/sikkerhed", maaske specifikt
"http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#bedste".

Skriv igen, naar du har laest ovenstaaende.

Vh,

--
Ole Michaelsen, Darmstadt, Germany
http://www.fys.ku.dk/~omic

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-04-02 16:45

> Jeg har købt en enkelt prøve pc hjem til en medarbejder, hvilken Firewall er
> anbefalelsesværdig til dette brug..??

Hvad skal maskinen bruges til?

Find selv på flere spørgsmål.

Fra : S@ndman

Dato : 10-04-02 07:40

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
meddelelse news:3CB30C61.8080005@example.net...
Firewall er

> Hvad skal maskinen bruges til?
>
> Find selv på flere spørgsmål.

Det er en hjemme pc til medarbejderne, de har adsl og kører via VPN til
virksomheden.

Vi bruger Notes og der er win2000 eller xp på maskinerne.

Jimmy

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 10-04-02 08:33

S@ndman wrote:

> Det er en hjemme pc til medarbejderne, de har adsl og kører via VPN til
> virksomheden.

Hvilken ADSL konfiguration og hvilken VPN konfiguration?

> Vi bruger Notes og der er win2000 eller xp på maskinerne.

Hvad gør i for at sikre maskinerne generelt?