C++ Dansk key layout?
Fra : Jørn Damgaard

Dato : 09-04-02 17:12

Hejsa.

Jeg er lige gået igang med c++ som del af min uddannelse. Men jeg synes at
jeg ville kigge lidt dybere i det derhjemme også.

Mit problem er at når jeg har installeret programmet på min com. herhjemme
kan er keyboard layoutet anderledes, det vil sige at nå jeg f.eks skal lave
det vigtige # -tegn, skriver programmet "v" istedet for. Hvordan ændre jeg
det, så jeg kan skrive de rigtige tegn?

Jeg bruger Borland c++ 3.0, og kører XP.

Venligst

Jørn Damgaard

Fra : Leo Havmøller

Dato : 10-04-02 05:28

"Jørn Damgaard" <BearMan@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> det, så jeg kan skrive de rigtige tegn?
>
> Jeg bruger Borland c++ 3.0, og kører XP.

Control panel -> Regional and lanugage options. Gå samtlige tabs og knapper
igennem, og søg for at der står dansk over det hele.

Leo Havmøller.

Fra : Jørn Damgaard

Dato : 10-04-02 21:42

Hej Leo.

Jeg har nu gjort som du forslog, og mit problem er løst.

Mange tak for hjælpen.

Jørn Damgaard