finde ud af detaljer om en dsn
Fra : Djarn

Dato : 09-04-02 13:48

Lad os nu sige at jeg har følgende i en asp fil, som jeg har liggende på en
server

Set DBConn = CreateObject("ADODB.Connection")
DBConn.Open "DSN=Etellerandet;UID=Bruger;PWD="

Kan jeg så på en eller anden snedig måde finde ud af hvad dsn er sat til på
serveren, så jeg kan bruge det samme script på en anden server (så jeg kan
referere til samme database). Jeg kan desværre ikke bare kigge på serveren.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-04-02 13:57

"Djarn" <dr@econ.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg så på en eller anden snedig måde finde ud af hvad dsn er sat til

> serveren, så jeg kan bruge det samme script på en anden server (så jeg kan
> referere til samme database).

Jeg håber og tror ikke at dette er muligt.

>Jeg kan desværre ikke bare kigge på serveren.

Hvorfor kontakter du ikke sysadm for serveren?

--
Jakob Andersen