Sådan kan man lave en drejning om lodret a~
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 09-04-02 21:06

Hej

Jeg postede for noget tid siden et indlæg, ang drejning om en
lodret akse i flash. altså en lidt 3D effekt. Jeg har nu fået
skabt en effekt som jeg selv er rimelig tilfreds med, uden at
bruge nogle 3D programmer. men se på www.dkdebat.dk og se hvad i
synes/mener om det ser ægte ud...

I skal nok lige rundt på nogle af siderne, og hint, det er tekst
der drejer...

/Rasmus

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-04-02 21:17

> [...]
>synes/mener om det ser ægte ud...
>
>I skal nok lige rundt på nogle af siderne, og hint, det er tekst
har checket det.. der er lidt enkelte ting, der glipper i 3D'et, men
generelt er det ret cool.. :)) good work, kid ;)

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 09-04-02 22:33

Bo Dudek wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> har checket det.. der er lidt enkelte ting, der glipper i 3D'et, men
> generelt er det ret cool.. :)) good work, kid ;)

> [...]

Ja jeg ved godt det ikke er helt 3d, men tæt på det er en lidt
enkel måde at lave det på...
/Rasmus