er det muligt? this.form.submit()
Fra : Jesper Henriksen

Dato : 09-04-02 22:40

Hey alle i kloge javascriptnørder :)

er det miligt at sende en variabel med, når man submitter en form med
this.form.submit()

(variablen skal _KUN_ sendes, hvis man bruger den!)

kan det fikses på en smart måde???

Jesper

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-04-02 22:57

"Jesper Henriksen" <jesper@begavet.dk> wrote in message
> er det miligt at sende en variabel med, når man submitter en form med
> this.form.submit()
> (variablen skal _KUN_ sendes, hvis man bruger den!)

Du laver et hidden felt i din form( jeg kalder det test)

<form>

<input type="hidden" name="test" value="" />

</form>

Og når du så bruger din submit gør du sådan her:

this.form.test.value = 'Den værdi du vil have sendt med';this.form.submit();

--
Jakob Andersen