Spike CPE-Box
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-04-02 15:00

Hey alle som har FWA eller som har forstand på det...
er der nogen der ved om det er muligt at route porte fra CPE boxen til ens
computer ??
For CPE boxen har jo sin egen externe IP...

MVh Kim

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 09-04-02 15:33

"Kim Frederiksen" <kimmer17@worldonline.dk> wrote in message
> Hey alle som har FWA eller som har forstand på det...
> er der nogen der ved om det er muligt at route porte fra CPE boxen til ens
> computer ??
Det kan man ikke...

> For CPE boxen har jo sin egen externe IP...
Nej, det har den ikke endnu...

Prøv at kikke i sonofon.internet i stedet der finder du dine svar

MVH
Thomas

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-04-02 17:59

Okey...
Jeg har bare ikke set andre sonofon kunder med den samme IP som jeg har..
externt...

mvh kim

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 09-04-02 18:13

> Jeg har bare ikke set andre sonofon kunder med den samme IP som jeg har..
> externt...

Njea, jeg _mener_ at den IP som du har udefra er unik for din mast, dvs alle
andre som kobler deres FWA op på samme mast har samme IP...

MVH
Thomas

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-04-02 19:18